пятница, 12 марта 2010 г.

psihoza de dragoste part 2

Sunt furioasa pe tine…
cum poti sa te porti asa de rece cu mine, oare inima ta de gheta s-a impietrit si nu sunt sanse ca s-o topesc, eu cea care credeam ca as fi in stare sa topesc si un aisberg cu dragostea mea…
care dragoste…??? Dragoste e atunci cind sentimental care se naste din’ nauntrul meu, e cumva remunerat, compensat astfel el creste…, iar tu imi ucizi sentimentele din radacini, ma doare atit de mult comportamentul tau, nu te inteleg… in ce te joci, cum ii zice jocului? Nu intelegi ca ai sanse mari sa ma pierzi… inainte de a ma fi gasit,nu iti doresti macar sa incerci?
Daca nu simti nimic pt mine, nu ma chinui (sau asa e moda in partidul vostru) lasa-ma sa plec, zi-mi simplu ca simti nimic si nu cred ca situatia se va schimba, stii de ce? Ca sentimentul fie ca este fie ca NU. Nu poate pina la sfirsit de luna martie sa apara… daca ai stii cit de mult ti-as putea oferi… nu cred ca vei putea primi asta din alta parte. Oare atit de “obisnuita” iti par incit nu sunt in stare sa te cuceresc? Care sunt minusurile mele? Nu ca as vrea sa le schimb, dar sunt curioasa sa-ti cunosc parerea, deoarece nu esti un fals!!!
Te urasc!!!!!!!!!!!
Te porti ca o bruta!!!
Mai bate-ti joc de mine inca 6 saptamini…. E prea mult pt tinE, dobitoc nesimtit…
iar eu merit sansa sa fiu fericita…
sa-mi intilnesc omul care sa ma vrea alaturi fara “ doar” si “poate”. Tu nu ma iubesti!!!!
Ce e in capul tau? De ce ma chinui???
Ce nu-ti place la mine?, am calitati care se pretuiesc mai mult in timp si rezista mai mult nu cum la majoritatea oamenilor? De ce nu ma poti iubi?
Ok, sa iau o pauza,,, revin dupa 2 zile… de unde atita rabdare in mine C…? Ideie n-am…
Si uite ca au trecut 3 zile, si am aceeasi intrebare : Cum sa te cuceresc? Sa fac apel la partea sexy din mine, sa te cuceresc cu corpul meu, dezgolindul vizibil… nu prea cred… e atit de primitiv… nu-mi place maniera asta… asta ar arata cit de ingust la minte esti daka te prinzi…
sau sa te vrajesc, tot nu-I ideal...ar insemna sa ma folosesc de tine, ca de un obiect…si tu crezi ca aici ar fi cauzul, eu te iubesc?nu…… ar fi: “eu , am un moft si vreau sa mi-l indeplinesc urgent, apelind la orice modalitate… asa ca asta( vrajitul) ar insemna nu doar indoiala asupra sentimentelor tale, ci si indoiala sigura asupra sentimentelor mele…mi-ar fi scirba de mine…
sau sa-ti arat cit sunt de “inainte” decit celelalte fete de virsta mea, ex: cu cit sunt mai desteapta decit anea duka….  e ridicol, nu pot sa ma compar… singura comparatie posibila , cite pachete de tigarii ea a fumat cam atitea carti eu am citit .
Deci… intr-un final am ajuns la concluzia… nu pot sa aplic nici o strategie pt a te cuceri… ar fi prea primitiv, eu as fi vinatorul neinfricat, care nu-i interest de animalul ce-l va vina, pe el il intereseaza doar “procesul”, azi vineaza un iepuras, mine un urs, poimine un elefant, si uite ka in aceast mod, oamenii isi creaza dependete, mereu sa vineze pe cineva astfel uitind sa se multumeasca cu prada déjà obtinuta…
Amin…

Комментариев нет:

Отправить комментарий