пятница, 12 марта 2010 г.

psihoza de dragoste part 1

In sfirsit am hotarit sa scriu ceea ce simt, astfel imi va fi mai usor si mai clar conditiile “ contractului”.
Scriu aceste rinduri pentru a intelege sensul… si acest ravas iti va fi dedicate tie, cu toate ca nu cred ca va ajunge cindva in miinele tale!!!
… as vrea sa te uit… dar inima mea refuza… sunt constienta ca nu avem un viitor impreuna, suntem prea diferiti, prea putin ne cunoastem, poate ca avem idealuri diferite…
Nu am crezut ca voi nuntri asa un sentiment iar el nu va fi reciproc…
Si culmea nu vreau sa fac nimic ca sa stimulez “reciprocitatea” , nu vreau sa ma vezi cu alti ochi… vreau tu sa ma descoperii… poate m-as dezamoreza daca te-as cunoaste mai bine… sau m-as indragosti mai mult…
Ce se intimpla in atmosfera???? Nu e posibil sa ma indragostesc asa de tine… ma cunosc destul de bine…
Ok, sa stabilim ierarhia evenimentelor…
Te-am cunoscut in ziua cind am venit la D-nu. D…, daca ma crezi nici nu m-am uitat la tine… nu tin minte nici un detaliu despre tine din ziua aceea. Il tin minte perfect pe D.., pe S… dar pe tine nu, cu toate ca am schimbat “vorbe”… cind mi-ai adus aminte ca ne-am intilnit la universitate si te-am salutat, probabil… acolo ( la universitate) nu ma uit la baieti, acolo am alte interese… niciodata nu incurc pasiunile si invatatura, niciodata nu m-am amorezat in clasa unde invat, sau la serviciu… nu accept sa-mi distraga cineva atentia…
Ok, nu te-am vazut si nici prea nu am auzit de tine, pina dupa 25-27 decembrie cind S… mi-a zis ca se intoarce C.. din state… imi era indifferent ,zeci de oameni pleaca si se intorc, unul in plus… apoi pe 6-7 ianuarie, am fost cu S… la disco, nu stiu de unde pina unde… aaaaaaaa mi-am amintit tu m-ai sunat sa-mi zici ca pe 7 lectie nu va fi, iar S… a inceput glumele, ce baiat bun pt mine ai fi, doar tu ai putea sa ma echilibrezi, iar eu sunt sigura femeie c e ar putea intra in viata ta , ca dupa parerea ei eu am sanse , ca atit de multe lucruri avem in comun… si uite ca din gluma in gluma, eu vorbeam despre un baiat ,ea imi facea comparatie cu tine,. Dupa ceva timp ea iarasi, vobeste de tine ca esti asa si asa, dar eu nu te tin minte, fizic…. Doar energetic te simt… ea incepe sa te descrie, iar in capul meu nici un indiciu nu-mi adduce aminte de tine… seamana cu scleroza, Da? Apoi ai venit la S…, eu eram in buccatarie, atunci te-am vazut ca prin ceata… doar parul , scurta… au mai urmat intilnirea la placinte si plimbarea, unde nu prea am putut sa te examinez pt ca erai alaturi si nu vis-a -vis …
Si uite succesiunea evenimentelor, si daca e sa discutam logic, cind m-am indragostit de tine??? Momentull?? Nu pot spune ca eram singura si de asta m-am agatat de ideile delirante a S… , l-a moment imi facea insistent curte V…, F…, l-am cunoscut pe I.., mai era UN barbat, si un baiat V…, care ma ruga de vreo luna sa iesim la un ceai…
Si ghici ce fac eu? Imi dau seama, realizez, ca inauntrul meu creste ceva, un sentiment straniu, nu este atractia fata de bogatie, frumusete, cuvinte frumoase, evenimente deosebite, cadouri etc, e ceva foasrte straniu, iar S…, ce ma cunoaste destul de bine, imi sugera ca e indragosteala, am refuzat, sa cred asta, iar ajungind la o rascruce de drumuri… am inteles ca ma indragostesc de tine… si uite ca primul lucru ce l-am facut, i-am dat papucii tuturor baietilor din viata mea… am incercat sa ma o relatie cu un barbat, dar am renutat la gindul si la practica asta prosteasca “ clin clinom visibaiut”, si la proverbul de care ma conduceam “ nu da vrabia din mina , pe cea de pe gard” si uite ca eliberez toate vrabiile din colivie, pentru una singura, cea de pe gard pe care am vazut-o de citeva ori, si culmea ca nu am de gind s-o prind in capcana si so bag in colivia mea, deoarece daca vrabia va dori, ea va veni, daca nu … fiecare pai are umbra lui…

UNDE VEZI TU LOGICA??? EU N-O VAD… NU POT SA MA INTELEG
S… mi-a spus “ liubit celoveka ne za stoto, liubit celova ne za sto.” Straniu, da?

Esti si tu destul de straniu, nu esti sincer, mereu cu prea multe strategii in cap, prea incordat, prea fals… prea nu esti tu….
Si uite ca cel mai greu moment si decisiv in viata mea, dezvoltarea aptitudinilor mele “profesionale” apari tu, cel care sa-mi intorci totul cu fundul in sus, doar am facut o regula (de a nu ma incurca la lucru si invatatura) si uite ca regula am incalcat-o!!!
Gindurile imi zboara deseori la tine… si imi dau seama ca nu e posibil sa fie reciproc, toata “chestia” asta pt ca ar fi poate prea complicat.
Si daca ar fi doar gindurile, ar fi rezistibil, dar am inceput sa te visez, si acest lucru a implut paharul rabdarii…
De aceasta am luat o hotarire: TE VOI UITA C…!!! Asfel vei diparea definitiv din viata mea, ma voi uita la tine si nu te voi vedea si nu te voi mai observa pe tine ca baiat, ci pur si simplu un om, neutru…
Dar eu mereu dau ultima sansa, deadline, ca apoi sa nu regret, si uite ca aici nu voi face exceptie…
Pina la sfirsitul lunii martie, vei avea sansa de a ne cunoaste, poate de a fi impreuna… de a-mi pastra sentimental…
Abia astept luna aprilie…


Cu mult drag…
7 februarie 2007

1 комментарий:

  1. Ma intreb de cite ori ar trebui de recitit asta ca sa inteleg macar o boaba...

    ОтветитьУдалить