пятница, 12 марта 2010 г.

psihoza de dragoste,part 3

Afara!!!!!! Din mine si viata mea!!!
Nu-mi mai doresc sa-ti dau dragostea mea, o voi pastra doar pt mine, ca incep sa ma fac mai egoista… si iti imaginezi, Imaginea: atunci cind o sa fac sex cu alticineva, care ma iubeste iar eu nu simt absolut nimic,,, il voi rasplati cu dragostea ce o simt pt tine…si cit de fericit se va simti El si cit de plina ma voi simti eu… ca in sfirsit voi darui cuiva dragostea mea, Celui care nu nutreste Frica fata de ea, ci plinatate… ce conteaza cum se numeste Dragostea? Acum ea poarta numele tau, dar foarte simplu se schimba denumirea, prin rename… si o voi numi doar dragoste…
Cit de Prost si Slab esti… sper ca te vei trata de aceste doua simptome… ti-o doresc din suflet… nu ti-am cerut nimic in schimb pt faptul ca te iubesc, si ai luat sentimental meu ca o amenintare asupra integritatii tale, Gresit… TOTAL GRESIT… e prima data cind nu am cerut ceva in schimb… DAR vezi ca Eu cea Rationala, care dormea s-a trezit, atunci cind ai insultat-o… nu constientizezi limitele? Pacat… logic ca nu doar pt tine, ci pt NOi, pt ceea ce putea sa fie, dar tu ai alungat…

Nu simt durere ci doar Gol… pustiu… si desigur ca Frig… si crede-ma ca asta e mult mai periculos… nu ma voi razbuna Marite C…, ar fi prea josnic pt mine…
Iti doresc sa gasesti ceea ce cauti, si sa nu regreti vreo data ceea ce ai pierdut…

Simbata… Acea zi de simbata…

Комментариев нет:

Отправить комментарий