пятница, 12 марта 2010 г.

psihoza de dragoste, part 4

Au trecut 3 zile de la “ultimul nostru contact”. Cum crezi ca ma simt?
Straniu… nu sunt furioasa, nu ma complic, nu simt distret, neliniste , simt un echilibru si o calmitate totala si profunda… Dar in privinta ta simt Dezamagire… Poate ceva timp in urma “as fi luat capul” daca cineva imi provoca atita durere, sau cel putin m-as razbuna, dar acum cred ca Nu ai cistigat cu asa comportament (banuiesc ca asta iti era planul) ci ai pierdut toate “punctele” ce le-ai cistigat pina simbata, si l-a moment in sufletul meu este un cocktail format din Dragostea pt tine ce nu tu ai conditionat-o SI Dezamagirea ce tu ai conditionat-o , Si CULMEA acest amestec este acoperit cu atita liniste… incit daca ma crezi ma simt mai usoara… 
Acum voi face o lamurire la sentimentul de DEZAMAGIRE--- asteptari in privinta ta, nu mi-am facut… adica asteptari “grandioase “, feminine, romantic, gen (invitatii, felicitari, cadouri, atentii, alintari, mingieiri), eu PUR si SIMPLU, traiam… alaturi ,,,si acest lucru imi stirnea atita fericire… dar uite ca e omenesc si instictiv sa ne creem asteptari mici, pe care le trecem cu vederea…. Asteptarea mea, sau mai degraba Perceptia mea fata de tine a dat in bara… Te-am considerat matur, echilibrat si poate sincer. Dar ai demonstrat cit de slab esti… Stii exista multe metode cum sa dai papucii (sa trimiti pe cineva la plimbare) si mai ales daca cit de putin ti-am placut, ce nu poti nega… Trebuia sa ai curajul sa rupi “relatia” frumos, cu demnitate(asta m-ar fi facut sa te respect mult ) pt ca imi plac oamenii sinceri, apreciez acest fel de a fi, si il remunerez … pt ca doar oamenii puternici isi permit luxul, sa spun pe sleau, adevarul. Fara sa se ascunda dupa “imagini”.
Stiam de viner seara ca “ve-I amina” lectia,asta e un joc arhi cunoscut la voi. Dar nu am crezut decit pina in ultima clipa… Nu ma intereseaza DE CE ai facut acest lucru. Pt mine e sufficient Ca AI FACUT_O!
Sa inteleg ca mi-ai “usurat” viata , dindu-mi papucii inainte de deadline… Daca e asa Iti multumesc…
Nu-mi place sa fiu o povara pt cineva, mai ales pt cineva pe care il iubesc… daca te deranja acest sentiment, trebuia sa-mi zici deschis… Aveam sa inteleg… Nu sunt atit de limitata… Nu aveam sa-ti fac isterici sau crize, sa pling, sa-mi pun capat vietei sau sa ma razbun intr-un mod sau altul… pt ca tine minte : “Razbunarea cea mai dulce
Este cind dusmanul tau
E silit a recunoaste
Tu esti Bun iar dinsul Rau”
….. (bun si rau nu ca calitate ci ca nivel de dezvoltare).
Ma simt mai bine ca ti-am scris, pt ca simt ca vrei sa “comunici “ cu mine, dar nu voi permite acest lucru…

Комментариев нет:

Отправить комментарий