четверг, 31 декабря 2009 г.

Eu si Dumnezeu


Mi-e dor de Dumnezeu... Straniu,acum toti se gindesc la mincaruri delicioase, bauturi rafinate si haine glamour. Eu imi doresc un dialog cu Dumenezeu, cu Dumenzeu meu, cel care-mi e alaturi si ma protejat si ajutat atit de mult in acest an.Sunt multi care nu cred ca El exista, mai degraba fiecare crede in D-zeul lui, dar este imposibil sa nu crezi in nimic. Credinta inseamna mult, iar eu pot afirma cu certitudine ca El Exista. I-am simtit de atitea ori prezenta, si-i multumesc ca ma aude... acum la rascrucea anilor fac un moment de reculegere, Pentru cei care nu ne mai sunt alaturi, pentru cei ce au rezistat "incercarile" anului, pentru cei ce au stiut cu demnitate sa'si traiasca piederea, singuratetea, suferinta si bucuriile de asemenea...
Am discutat atit de mult cu Dumnezeu in acest an, incit acum nici nu indraznesc sa-i cer ceva pentru mine,pentru ca el stie mai bine de ce am nevoie, am incredere in El...
Amin

Комментариев нет:

Отправить комментарий